tirsdag 31. januar 2012

STEINMURAR



Steingardar og steinmurar har alltid fasinert meg. Spelet mellom store og små steinar, runde og flate, mosegrodde og glatte steinar er spennande å sjå på. Det er eit kunstverk rett og slett!



I dag er eg på jakt etter murar langs Sjosidevegen, bygdevegen som bind saman gardane Gjervik, Grøttveit og Nepstad og som snor seg innover parallelt med E39. Trafikken susar og durar nede på hovudvegen, men her er det fredeleg. Nydeleg ver og mange flotte motiv.
Nedanfor ei flott kjørebru på ein av løene i Gjervik. Er nok ei stund sidan denne vart mura. Her er mykje grøn mose.


Litt bak løa finn eg denne utefloren i gråstein.


Muren under stovehuset har og fin steinmur. I bakgrunnen skimtar eg Osterøy.


Litt lenger inne langs vegen finn eg restane etter eit stort gråsteinsbygg.
Det må liggja eit stort og tungt arbeid bak desse veggane.


 Murar også på nedsida av vegen. Sola skin på mosegrodde steinar. Eit flott syn!


Utsikt over Osterfjorden og litt av E39


Dette var ein fin tur i solskinet!
Her er mykje meir både å sjå og skriva om langs denne vegen, så "fortsettelse følger"(trur eg...)

2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder!! Artig å se at andre og har fascinasjon for steinmurer!!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett