søndag 15. januar 2012

Skodde-inspirasjon...


Ikkje noko kjekt med dette gråveret og denne skodda vi lever i no om dagane. Men jammen kan det vera eit og anna spennande som dukkar opp inni skoddeheimen også.. 


Eg har latt meg inspirera til å laga nokre skoddestemningar. Ulla er eit godt middel i så måte, akkurat passe ullen...
Over har eg tova eit tredelt bilete. (ca 50cmx15cm)


Detaljar


Er det sauer eller steinar vi skimtar her??


Her trur eg sola prøver seg på å laga eit litt lysare pre.
Men utanfor mitt stoveglas har ho ikkje greidd å bryta gjennom enno..

Kanskje neste tovearbeid må verta meir fargerikt??
Trur det ville gjera seg!

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, Ingvild! Var innom Karitankar, og derfra gikk veien til deg :-)Du er virkelig kreativ! Spennende med toving.. Akkurat nå er det selbuvottestrikking hos meg -
    Hilsen svigermor til Thorbjørn ;)

    SvarSlett
  2. Kjekt at du likar bilda mine! Selbuvottestrikking hadde ikkje eg fått til.
    Helsing Ingvild

    SvarSlett