torsdag 19. januar 2012

Meir toving.


I går tova eg eit meir fargerikt bilde. Her er det våren eg har drøymt meg vekk i.
Eg har berre brukt merinoull i dette bildet, men har brukt silke og ulltrådar til effektar.


Heile motivet ferdig tova.
13-14. april skal eg ha tovekurs i regi av Nordhordland husflidslag i Hillesvåg (rett ved sida av Hillesvåg ullvarefabrikk. Der skal vi laga bilde som liknar på dette.(sjå og forrige innlegg) Difor vil eg visa litt her korleis eg går fram når eg tovar slike bilde. Kanskje nokon får lyst å vera med på kurset?


Eg legg først ut eit tynt lag med merinoull til bakgrunn. Denne legg eg på eit tynt "flak" med nålefilt.


Trea lagar eg for seg sjølv på eit stykke bobleplast. Jobbar litt med det før eg legg det på bakgrunnen.


Brukar tynne "trådar" av merinoull til dette. Prøver å spreia ulla slik at det vert mange greiner-


Eg klipper opp små silkestoffbitar og bittesmå ulltrådar som eg drysser utover til blad og blomar.


Når eg har lagt heile motivet på, dynkar eg arbeidet i varmt vatn. Eg har bobleplast både under og over bildet og "knekar" på det med hendene 10-15 min. Så rullar eg det rundt ein liten trestokk (tjukt som eit kosteskaft) i frå alle kantar i ein halv times tid, eller meir til all ulla sit skikkeleg fast. Dette var i grove trekk framgangsmåten. På kurset går vi fram steg for steg.


Detalj. Kvitveis.
Ta kontakt dersom du har lyst å vera med. Eg har alt fått nokre påmeldingar, så ikkje vent lenge før du bestemmer deg. (mob.95296782)

1 kommentar: