mandag 8. august 2011

Inspirerande helg!!

Denne helga har eg vore i Kalvåg i Bremanger på tovekurs. Tema var bilete i ull. Eg har jo laga ein del ullbilete dei siste åra og gått på ein del kurs. Dette var nok eit av dei mest lærerike for meg. Andrea Hunter frå England var læraren vår. Ho er ein kjend og dyktig tekstilkunstnar. Ho brukar berre merinoull i bileta sine.
Ovanfor ligg villsau-bukken min klar til toving
Her er mine produkt. La dei på det varme badegolvet til tørk då eg kom heimatt. Nokre av bileta vil eg ramma inn. Det har mykje å seia korleis det vert gjort, så no får eg "fundera" litt på det og laga fleire bilete i same teknikken. Men vert nok ikkje i dag. Kroppen treng ein liten pause, kjenner eg...
Myrull i vinden.
Stemorsblost.
Tre i blomst og vind




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar