tirsdag 16. august 2011

Aktive og kjekke dagar!!

Som eg skreiv i forrige innlegg, måtte eg "fundera" på korleis eg skulle ramma inn bileta som eg tova på kurset i Kalvåg. Her har eg hengt opp nokre av bileta. Får sjå etter kvart om eg vil ha det slik..
Fredag fekk eg besøk av veninna mi, Mette, frå Stavanger. Laurdag drog vi til Seim for å sjå "Spelet om Håkon den gode". Det var ei flott oppleving å få med seg. Mange dyktige folk deltok.
Spelet starta ikkje før kl. 22, så det vart mørkt etter kvart. Men då kom den flotte lyssettinga til sin rett.
Sundag tok vi ein biltur til Modalen. Her er vi komne heilt opp til Steinsland. Høge fjell på alle kantar.

Steinslandstunet.
Etter ein god middag på Mobryggja, drog vi innom Britt og Nils Romarheim på heimturen. Koseleg!!


Mandag vart det regnver, så då tova vi. Mette hadde aldri tova før, men ho hadde godt "handalag" og med litt rettleiing frå meg, laga ho dette flotte sitjeunderlaget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar