søndag 26. juni 2011

LITT ULL OG LITT BRUKT..

Det har ikkje vorte så mykje toving på meg i det siste.Men dei siste dagane har eg gjort ferdig nokre arbeid
som har lege og venta på meg ei stund. Denne "vasen" er laga av ein prøvelapp som eg tova på eit kurs i vinter.
Her er det merinoull og bomullsgas som er tova godt saman.
Detalj frå "vasen". Har laga ein struktur i stoffet ved å knyta fast knappar og perler.Desse vert "spretta" ut når tovinga er ferdig. Artig teknikk som eg gjerne vil prøva meg meir på. Eg kan og brodera litt på dette arbeidet.
Eit landskapsbilete tova av ull eg kjøpte på Orknøyane for nokre år sidan.

Detalj. Eg har brodert litt i framgrunnen på dette biletet.
Denne veska er laga i teknikken nuno-filt. Har tova merinoull og silke saman. Både ulla og silken har eg
vore med å farga på eit kurs for lenge sidan. No har eg endeleg laga hank og gjort ho ferdig til bruk.
Nett no er veska på veg til Kristiansand...
Så litt om salet vi har hatt dei to siste vekene på NMS-Gjenbruk i Knarvik.
Det har gått strålande. Mykje folk innom og godt sal og dermed meire pengar i kassen.
Varer forsvinn og nye varer kjem heile tida innatt. Vi har m.a.fått mange fine møblar , både skåp og sofagrupper.
Flott bokskap
Nydelege fat og gamle koppar.
Ein del av varene vert seld på "billeg-sal" også denne veka. Andre varer går til vanleg pris.
Velkomen innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar