lørdag 9. april 2011

SYSKRIN !

Eg har vorte den heldige eigar av eit flott gamalt syskrin. Kjøpte det på NMS Gjenbruk i Knarvik i går.
Skrinet har tre "etasjer", så no skal det verta "orden i sysakene" hjå meg.
Ikkje for det, eg har i grunnen ikkje så veldig mange sysaker, men eg har mange andre "saker" eg kan bruka det til.
Har vore litt usikker på kvar eg skulle plassera skrinet. Trur det må få stå i stova saman med ein del andre gamle ting og møblar.
Dette fine gamle bordet er også kjøpt på bruktbutikken.
Men denne tina fann eg som jente heime i løa på Skår. Eg gjorde den rein og dermed vart ho mi.

Dette skrinet har eg arva etter mor. Dei hadde brød i dette heime på Nybø på Frekhaug då ho var lita.
Eg er veldig glad for at det var eg som fekk overta skrinet.
Trur det får vera nok med gamle ting i stova mi no, men eg er veldig glad for at syskrinet vart mitt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar